Werkwijze van M-space

Mooi is slechts een mening

Wat wij mooi of lelijk vinden, is niet belangrijk. Net zo min gaat het om jouw persoonlijke voorkeuren. Wat er wel toe doet, is dat we ontdekken wat het beste past bij jouw organisatie en doelgroep. Daarom werken we altijd vanuit jouw kernwaardes. Mochten die er nog niet zijn, dan gaan we daar samen naar op zoek.

Werkwijze kernwaarden M-space
Werkwijze_kernwaarden visualisatie M-space
Werkwijze drukwerkbegeleiding M-space
Werkwijze kennissessie M-space
Werkwijze presenatie M-space

Vanuit de kern

Als we een campagne ontwikkelen, gebruiken we de kernwaardes om onze ideeën aan te toetsen. En als je ons vraagt een magazine te ontwerpen, zorgen we ervoor dat zowel de lay-out als de beeldtaal, de tone of voice en de papierkeuze, jouw kernwaardes weerspiegelt.

Zo komen we altijd tot een eindresultaat dat volkomen logisch aanvoelt. Het laat zien waar jij voor staat en is gemaakt om jouw doelgroep op de best mogelijke manier te bereiken en te overtuigen.

De M-space werkwijze

Voor de ontwikkeling van huisstijlen hebben we een eigen methode ontwikkeld met fases, die we samen met jou doorlopen. Zo geven we je een goed inzicht in wat we doen.

In de eerste fase visualiseren we jouw kernwaarden en bepalen we met jou de hiërarchie. De belangrijkste kernwaarden krijgen de hoofdrol en in fase 2 t/m 6 werken we toe naar het eindresultaat. Iedere stap is een logisch vervolg op de vorige en zo wordt jouw huisstijl de trots van ons allemaal!

Ff sparren

Enthousiast geworden? Ben jij ook toe aan iets nieuws en wil je daar met ons over van gedachten wisselen? In een strategische sparsessie van een half uur, hebben we het over jouw bedrijf, over wat er wel en niet gelukt is en over wat jij wilt. 

 

Mooi is slechts een mening

Wat wij mooi of lelijk vinden, is niet belangrijk. Net zo min gaat het om jouw persoonlijke voorkeuren. Wat er wel toe doet, is dat we ontdekken wat het beste past bij jouw organisatie en doelgroep. Daarom werken we altijd vanuit jouw kernwaardes. Mochten die er nog niet zijn, dan gaan we daar samen naar op zoek.

Vanuit de kern

Als we een campagne ontwikkelen, gebruiken we de kernwaardes om onze ideeën aan te toetsen. En als je ons vraagt een magazine te ontwerpen, zorgen we ervoor dat zowel de lay-out als de beeldtaal, de tone of voice en de papierkeuze, jouw kernwaardes weerspiegelt.

Zo komen we altijd tot een eindresultaat dat volkomen logisch aanvoelt. Het laat zien waar jij voor staat en is gemaakt om jouw doelgroep op de best mogelijke manier te bereiken en te overtuigen.

De M-space werkwijze

Voor de ontwikkeling van huisstijlen hebben we een eigen methode ontwikkeld met fases, die we samen met jou doorlopen. Zo geven we je een goed inzicht in wat we doen.

In de eerste fase visualiseren we jouw kernwaarden en bepalen we met jou de hiërarchie. De belangrijkste kernwaarden krijgen de hoofdrol en in fase 2 t/m 6 werken we toe naar het eindresultaat. Iedere stap is een logisch vervolg op de vorige en zo wordt jouw huisstijl de trots van ons allemaal!

Ff sparren

Enthousiast geworden? Ben jij ook toe aan iets nieuws en wil je daar met ons over van gedachten wisselen? In een strategische sparsessie van een half uur, hebben we het over jouw bedrijf, over wat er wel en niet gelukt is en over wat jij wilt.