Werkwijze van M-space

Mooi is slechts een mening

Wat wij mooi of lelijk vinden, is niet belangrijk. Net zo min gaat het om jouw persoonlijke voorkeuren. Wat er wel toe doet, is dat we ontdekken wat het beste past bij jouw organisatie en bij jouw doelgroep. Daarom werken we altijd vanuit de kernwaardes. Mochten die er nog niet zijn, dan gaan we daar samen naar op zoek.

Werkwijze kernwaarden M-space
Werkwijze_kernwaarden visualisatie M-space
Werkwijze drukwerkbegeleiding M-space
Werkwijze kennissessie M-space
Werkwijze presenatie M-space
Werkwijze tevreden klant M-space

Vanuit de kern

Als we een campagne ontwikkelen, gebruiken we de kernwaardes om onze ideeën aan te toetsen. En als je ons vraagt een magazine te ontwerpen, zorgen we ervoor dat zowel de lay-out als de beeldtaal, de tone of voice en de papierkeuze, jouw kernwaardes weerspiegelt.

Zo komen we altijd tot een eindresultaat dat volkomen logisch aanvoelt. Het laat zien waar jij voor staat en is gemaakt om jouw doelgroep op de best mogelijke manier te bereiken en te overtuigen.

De M-space werkmethode

Voor de ontwikkeling van huisstijlen hebben we een eigen werkmethode ontwikkeld met fases, die we samen met jou doorlopen. Stap voor stap nemen we je mee om je een goed inzicht te geven in wat wij nou eigenlijk allemaal doen en waarom we bepaalde keuzes maken.

Stap voor stap

Met onze eerste fase onderscheiden we ons. We visualiseren jouw kernwaarden en gaan met jou in gesprek over de betekenis van deze waarden en de hierarchie die we er in aan kunnen brengen. In fases 2 tot en met 6 werken we vervolgens stapsgewijs toe naar het eindresultaat. Iedere stap is een logisch vervolg op de vorige en zo wordt het eindresultaat van ons allemaal!

 

Mooi is slechts een mening

Wat wij mooi of lelijk vinden, is niet belangrijk. Net zo min gaat het om jouw persoonlijke voorkeuren. Wat er wel toe doet, is dat we ontdekken wat het beste past bij jouw organisatie en bij jouw doelgroep. Daarom werken we altijd vanuit de kernwaardes. Mochten die er nog niet zijn, dan gaan we daar samen naar op zoek.

Vanuit de kern

Als we een campagne ontwikkelen, gebruiken we de kernwaardes om onze ideeën aan te toetsen. En als je ons vraagt een magazine te ontwerpen, zorgen we ervoor dat zowel de lay-out als de beeldtaal, de tone of voice en de papierkeuze, jouw kernwaardes weerspiegelt.

Zo komen we altijd tot een eindresultaat dat volkomen logisch aanvoelt. Het laat zien waar jij voor staat en is gemaakt om jouw doelgroep op de best mogelijke manier te bereiken en te overtuigen.

De M-space werkmethode

Voor de ontwikkeling van huisstijlen hebben we een eigen werkmethode ontwikkeld met fases, die we samen met jou doorlopen. Stap voor stap nemen we je mee om je een goed inzicht te geven in wat wij nou eigenlijk allemaal doen en waarom we bepaalde keuzes maken.

Stap voor stap

Met onze eerste fase onderscheiden we ons. We visualiseren jouw kernwaarden en gaan met jou in gesprek over de betekenis van deze waarden en de hierarchie die we er in aan kunnen brengen. In fases 2 tot en met 6 werken we vervolgens stapsgewijs toe naar het eindresultaat. Iedere stap is een logisch vervolg op de vorige en zo wordt het eindresultaat van ons allemaal!