Banketbakkerij Maison Kelder

Wie hazelnoot zegt…

Kernwaarden: ambachtelijk, vertrouwde kwaliteit, verwennen en gemak

Er zullen maar weinig mensen zijn in Den Haag en verre omstreken, die de taarten en het gebak van Banketbakkerij Maison Kelder niet kennen. Vooral die met de hazelnoten. Hagenaars en Hagenezen gaan glimmen als ze vertellen hoe lekker dat is: liefde gaat nu eenmaal door de maag!

Maison Kelder hazelnoot taart M-space
Maison Kelder bedrijfskleding M-space
Maison Kelder belettering M-space
Maison Kelder etiketten M-space
Maison Kelder chocolade M-space

Maison Kelder 2.0

Aan ons de taak om het logo en de huisstijl een update te geven. We hebben er voor gezorgd dat het (in 1948!) handgeschreven logo, aan lichtheid en leesbaarheid won. De kernwaardes en doelgroep werden herzien en daaruit volgde een nieuw kleurenpalet en vormtaal. Geen groen en bruin meer en ook de afbeelding van de hazelnoot verdween.

Wat ervoor terugkwam: de kleurenbordeaux en fuchsia en vormen die doen denken aan slagroom en linten.

Toegepast op stationary, de website met webwinkel, verpakkingen, bedrijfskleding, autobelettering, raambelettering en diverse campagnes.

 

M-space heeft het te realiseren eindresultaat duidelijk voor ogen en laat zich daar niet snel van afleiden. Dat kan soms eigenzinnig lijken, maar dat heeft een positief effect op de eerlijke discussie die soms moet plaatsvinden en waar ze wel ruimte voor geven.

 

Bob Kaptein

eigenaar – Banketbakkerij Maison Kelder

Wie hazelnoot zegt…

Kernwaarden: ambachtelijk, vertrouwde kwaliteit, verwennen en gemak

Er zullen maar weinig mensen zijn in Den Haag en verre omstreken, die de taarten en het gebak van Banketbakkerij Maison Kelder niet kennen. Vooral die met de hazelnoten. Hagenaars en Hagenezen gaan glimmen als ze vertellen hoe lekker dat is: liefde gaat nu eenmaal door de maag!

Maison Kelder 2.0

Aan ons de taak om het logo en de huisstijl een update te geven. We hebben er voor gezorgd dat het (in 1948!) handgeschreven logo, aan lichtheid en leesbaarheid won. De kernwaardes en doelgroep werden herzien en daaruit volgde een nieuw kleurenpalet en vormtaal. Geen groen en bruin meer en ook de afbeelding van de hazelnoot verdween.

Wat ervoor terugkwam: de kleurenbordeaux en fuchsia en vormen die doen denken aan slagroom en linten.

Toegepast op stationary, de website met webwinkel, verpakkingen, bedrijfskleding, autobelettering, raambelettering en diverse campagnes.

 

M-space heeft het te realiseren eindresultaat duidelijk voor ogen en laat zich daar niet snel van afleiden. Dat kan soms eigenzinnig lijken, maar dat heeft een positief effect op de eerlijke discussie die soms moet plaatsvinden en waar ze wel ruimte voor geven.

 

Bob Kaptein

eigenaar – Banketbakkerij Maison Kelder

logo & huisstijl ontwerp

Banketbakkerij Maison Kelder