Gransjean Wijnen & Delicatessen

Op zoek naar lekkernijen

Kernwaarden: persoonlijk, deskundig en kwaliteit

Een begrip in de Haagse Archipelbuurt en ver daarbuiten: Gransjean Wijnen & Delicatessen. Een culinaire oase, waarvoor wij een nieuwe identiteit en webshop mochten ontwerpen.

Vanuit de kernwaardes ontstond het concept ‘goedkeuring van de meester’. Want alleen producten die de strenge selectie van het Gransjean team doorstaan, komen in de winkel.

Gransjean logo M-space
Gransjean bedrijfskelding M-space
Gransjean verpakkingen M-space
Gransjean kadobon M-space
Gransjean etiketten M-space
Gransjean promotie M-space
Gransjean belettering M-space
Gransjean website M-space
Gransjean mobiel M-space
Gransjean delicatessen M-space

Om op te eten

Door de combinatie van het handgeschreven logo met de heldere pictogrammen in frisse en smakelijke kleuren, is er een huisstijl ontstaan om van te smullen! Toegepast op verpakkingen, labels en draagtassen, waarmee klanten graag over straat gaan en zo natuurlijk ook weer reclame maken en voorbijgangers inspireren.

 

Met veel creativiteit en goede gesprekken ontstond er een geheel nieuwe huisstijl, waar wij nog iedere dag blij mee zijn. De schrijfstijl, de kleuren en de manier van naar buiten communiceren richting de consument; het totaalplaatje klopt volledig!

 

Jochem van der Loos

eigenaar – Gransjean

Op zoek naar lekkernijen

Kernwaarden: persoonlijk, deskundig en kwaliteit

Een begrip in de Haagse Archipelbuurt en ver daarbuiten: Gransjean Wijnen & Delicatessen. Een culinaire oase, waarvoor wij een nieuwe identiteit en webshop mochten ontwerpen.

Vanuit de kernwaardes ontstond het concept ‘goedkeuring van de meester’. Want alleen producten die de strenge selectie van het Gransjean team doorstaan, komen in de winkel.

Om op te eten

Door de combinatie van het handgeschreven logo met de heldere pictogrammen in frisse en smakelijke kleuren, is er een huisstijl ontstaan om van te smullen! Toegepast op verpakkingen, labels en draagtassen, waarmee klanten graag over straat gaan en zo natuurlijk ook weer reclame maken en voorbijgangers inspireren.

 

Met veel creativiteit en goede gesprekken ontstond er een geheel nieuwe huisstijl, waar wij nog iedere dag blij mee zijn. De schrijfstijl, de kleuren en de manier van naar buiten communiceren richting de consument; het totaalplaatje klopt volledig!

 

Jochem van der Loos

eigenaar – Gransjean

logo & huisstijl ontwerp

Gransjean Wijnen & Delicatessen