Network Netherlands
Visa met een strik erom
Kernwaarden: persoonlijk, deskundig en betrokken
Bij Network Netherlands draait het allemaal om visa, vergunningen, verzekeringen, huisvesting en nog meer vergunningen. Het team begeleidt kersverse expats langs alle procedures van immigratieland. Dankzij de persoonlijke en pro-actieve aandacht voelen nieuwe inwoners van ons land zich binnen korte tijd helemaal thuis!
Nationale kleuren
De huisstijl van Network Netherlands voldeed niet meer. Vanuit de bestaande kernwaarden ontwikkelden we een geheel nieuwe visuele identiteit.
Reisdocumenten en vignetten waren onze inspiratie voor de vormtaal. De afwisseling van ingekleurde en lege vormen geeft een gevoel van beweging. Het Nederlandse kleurenpalet zorgt voor een frisse uitstraling en het lettertype met de stevige schreven, benadrukt de ‘poten in de klei’ mentaliteit van deze organisatie.
Rol het uit, bring it on!
We ontwierpen nieuwe visitekaartjes, briefpapier en een e-mailhandtekening. Daarnaast bedachten we het ontwerp voor een flessenhanger, een dynamische banner en diverse advertenties.
Network Netherlands krijgt veel enthousiaste reacties op hun nieuwe uitstraling. Zelf zeggen ze er het volgende over:
Ons nieuwe logo is opgebouwd uit echtheidskenmerken die te vinden zijn in paspoorten. Hoe kom je erop!
Maartje en Marek namen ons steeds mee in het veranderingsproces. M-space is vernieuwend, biedt een luisterend oor, is internationaal georiënteerd en betaalbaar. Van harte aanbevolen!
Monique van Bergen
Directeur Network Netherlands B.V.
Visa met een strik erom
Kernwaarden: persoonlijk, deskundig en betrokken
Bij Network Netherlands draait het allemaal om visa, vergunningen, verzekeringen, huisvesting en nog meer vergunningen. Het team begeleidt kersverse expats langs alle procedures van immigratieland. Dankzij de persoonlijke en pro-actieve aandacht voelen nieuwe inwoners van ons land zich binnen korte tijd helemaal thuis!
Nationale kleuren
De huisstijl van Network Netherlands voldeed niet meer. Vanuit de bestaande kernwaarden ontwikkelden we een geheel nieuwe visuele identiteit.
Reisdocumenten en vignetten waren onze inspiratie voor de vormtaal. De afwisseling van ingekleurde en lege vormen geeft een gevoel van beweging. Het Nederlandse kleurenpalet zorgt voor een frisse uitstraling en het lettertype met de stevige schreven, benadrukt de ‘poten in de klei’ mentaliteit van deze organisatie.
Rol het uit, bring it on!
We ontwierpen nieuwe visitekaartjes, briefpapier en een e-mailhandtekening. Daarnaast bedachten we het ontwerp voor een flessenhanger, een dynamische banner en diverse advertenties.
Network Netherlands krijgt veel enthousiaste reacties op hun nieuwe uitstraling. Zelf zeggen ze er het volgende over:
Ons nieuwe logo is opgebouwd uit echtheidskenmerken die te vinden zijn in paspoorten. Hoe kom je erop!
Maartje en Marek namen ons steeds mee in het veranderingsproces. M-space is vernieuwend, biedt een luisterend oor, is internationaal georiënteerd en betaalbaar. Van harte aanbevolen!
Monique van Bergen
Directeur Network Netherlands B.V.